top of page
Palveluiden ja tuotteiden tilaus- ja toimitusehdot

Mijama™ palveluiden ja tuotteiden tilaus- ja maksutavat, peruutus-, rahanpalautus- ja uudelleen aikataulutuksen ehdot ja menettelytavat.

Mijama™ Palvelut

Asiakas tilaa Mijama™ palvelun yhteydenottolomakkeella, puhelimitse tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen mirika@mijama.fi. Asiakkaalle vastataan yhteydenottoon hänen valitsemansa yhteydenottotavan mukaisesti. Palvelut toimitetaan joko kontaktipalveluna, etäpalveluna tai palvelutilauksen yhteydessä sovitunmukaisena asiakkaalle. 

2

Palveluiden maksuvaihtoehdot

  • Mijama™ sivujen (mijama.fi) kautta, klikkaamalla palvelutuotteen maksunappia.

  • Paikanpäällä Tampereella: korttimaksu tai käteismaksu tai Zettle-maksulinkkinä. 

  • Kotikäynnin tai hoitopäivän aikana muussa hoitotilassa: Korttimaksu, käteismaksu tai Zettle -maksulinkkinä.

  • Erämaksu vain asiakkaan erikseen siitä tiedustellessa.


Asiakas maksaa tilaamansa palvelun palvelutuotekortin ohjeistuksen mukaisesti ennen tai jälkeen session. Asiakkaan maksaessa Mijama™ palvelun jälkikäteen, hän maksaa palvelun viimeistään 22vrk kuluttua sessionsa päättymisestä ellei toisin ole sovittu.

Asiakas itse voi tiedustella session varauksen yhteydessä erämaksu-vaihtoehtoa. 
Erämaksu sovittavissa erikseen ainoastaan Kvanttihypnoosi- ja AuraTransformaatio™ -hoidoille, sekä laajemmille koulutus-, valmennus tai konsultaatio -kokonaisuuksille erikseen. Erämaksu sovittavissa erikseen kahdeksi tai kolmeksi maksueräksi. Asiakkaan kanssa katsotaan yhdessä sopiva erämaksuvaihtoehto sekä maksuaikataulu.
Erämaksulinkki: Toimitetaan Stripe-maksunvälityspalvelun kautta / asiakasviestinnän yhteydessä.
Pankkiyhteys laskutus tai tilimaksut: FI14 3939 0057 48 1590 / Mirika Laurila / Viestiin: Hoidon tai tuotteen nimi ja päivämäärä(t).

3

Kotikäynti tai hoitotila-käynti muualla kuin Mijama™ tiloissa

Kotikäyntejä sekä hoitovierailuja tehdessäni (muualla kuin MIJAMA™ -tiloissa) hoitohinnat poikkeavat normaaleista hinnoista, riippuen mahdollisista matkakustannuksista, matka-aika-kustannuksista sekä mahdollisista hoitotila-kustannuksista. Näistä poikkeuksista ilmoitetaan asiakkaalle sovitunmukaisesti silloin, kun kotikäynti tai hoitotila-käynti toteutetaan.

4

Ajanvaraukset, ajanvarauksen peruutukset ja ajanvarauksen muutokset.

Tietoisuuspalvelut varattavissa erillisen Zoom Scheduler ajanvarauskalenterin kautta (Scheduler kalenterin linkki näkyvillä aina sivun yläreunassa).

  • Mijaman toimipisteeseen Tampereelle saapuva asiakas voi tehdä ajanvarauksen palvelutuotekortilta ja maksaa varaamansa palvelun joko paikanpäällä kortilla tai tasaraha käteisellä sessionsa päätteeksi.

  • Mijaman zoom/puhelin etävastaanoton varattuaan, asiakas maksaa saa maksulinkin sähköpostiinsa maksamista varten viimeistään samana päivänä ennen sessiotaan tai sessionsa jälkeen.

  • jos asiakas on varannut palvelun, johon toivoo osamaksusuunnitelmaa, toimitetaan erillinen osamaksu-lasku yhdessä sovittavan maksusuunnitelman mukaisesti.

 

Tietoisuuspalvelut varattavissa ja maksettavissa suoraan palvelutuotekortilta mijama.fi sivulta.​

  • Asiakkaalle, joka on tehnyt ainoastaan palvelun ajanvarauksen, muttei maksanut palvelua välittömästi sivun palvelutuotekortilta, hänelle saapuu varauksensa jälkeen sähköpostiviesti otsikolla: Mijama.fi asiakasviesti: Maksuohje varaamallesi palvelulle

  • Mijaman toimipisteeseen Tampereelle saapuva asiakas voi tehdä ajanvarauksen palvelutuotekortilta ja maksaa varaamansa palvelun joko paikanpäällä kortilla tai tasaraha käteisellä sessionsa päätteeksi tai  tämän viestin maksunapin kautta joko viimeistään samana päivänä ennen sessiotaan tai jälkeen session viimeistään 22 vrk sisällä.

  • *Mijaman zoom/puhelin etävastaanoton varattuaan, asiakas maksaa palvelun tämän viestin maksunapin kautta, joko viimeistään samana päivänä ennen sessiotaan tai jälkeen session viimeistään 22 vrk sisällä.

  • jos asiakas on varannut palvelun, johon toivoo osamaksusuunnitelmaa, toimitetaan erillinen osamaksu-lasku yhdessä sovittavan maksusuunnitelman mukaisesti.

​

Asiakkaan muuttaessa varauksensa, asiakkaalta ei erikseen peritä ajanvarauksen muutosmaksua.

  • Asiakas ilmoittaa ajanvarauksen muutoksesta johtuvan syyn viimeistään 24h ennen ajanvarauksen muutosta ja ehdottaa uudelleenaikataulutusta max. 2kk päähän aiemmasta varauksestaan.

​

Asiakkaan peruuttaessa  ajanvarauksensa kokonaan, peruutetun palvelun varausmaksua ei palauteta.

  • Mikäli asiakas on ehtinyt maksaa peruuttamansa palvelun varausmaksun etukäteen sivujen palvelutuotekortilta, varausmaksua ei palauteta. 

    • Varausmaksusta 50% voidaan palauttaa peruuttamisesta johtuen asiakkaalle vain lääkärintodistusta vastaan. 

  • Mikäli asiakas on ehtinyt maksaa peruuttamansa palvelun koko summan etukäteen sivujen palvelutuotekortilta, summasta palautetaan varausmaksun jälkeinen osa asiakkaalle. 

    • Varausmaksusta 50% voidaan palauttaa peruuttamisesta johtuen asiakkaalle vain lääkärintodistusta vastaan. 

5

Mijama™ by Omamo Hypnoterapiatuoteperhe

Kaikki Mijama™ by Omamo tuoteperheen oikeudet ovat Mijama™ omaisuutta, ja niitä ei ole oikeus kopioida, jäljentää, välittää eteenpäin, esittää julkisesti tai käyttää maksullista sisältöä tai muuta palvelussa olevaa sisältöä osittain tai kokonaan, muuten kuin tämän sopimuksen ja tekijänoikeuslain sallimissa rajoissa. 

Omamo Palveluiden toimitusehdot: â€‹https://www.omamo.fi/palveluiden-toimitusehdot

6

Mijama™ Tuotteet

Asiakas tilaa ja maksaa tuotteet (fyysiset tuotteet tai digitaaliset tuotteet) Mijama™ verkkokaupassa.

Fyysiset tuotteet toimitetaan asiakkaalle postitse maksulomakkeelle antamaansa osoitteeseen. Asiakas voi maksulomakkeelle laittaa tarvittaessa tiedon, mikäli hän haluaa fyysisen tuotteen toimitettavaksi eri osoitteeseen, kun omaan osoitteeseensa. Fyysisillä tuotteilla (Kirjoilla ja Ouija-laudoilla ja Ouija lautojen osoittimilla) ei peruutus- ja rahanpalautus mahdollisuutta, koska tuotteen hintaan ei ole lisätty postikuluja.

7

Mijama™ Ouija tuotteiden oikeudet ovat Mijama™ omaisuutta

Kaikki Mijama™ Ouija tuotteiden oikeudet ovat Mijama™ omaisuutta, ja niitä ei ole oikeus kopioida, jäljentää, välittää eteenpäin, esittää julkisesti tai käyttää maksullista sisältöä tai muuta palvelussa olevaa sisältöä osittain tai kokonaan, muuten kuin tämän sopimuksen ja tekijänoikeuslain sallimissa rajoissa. 

Ouija kommunikaatiolaudat ja osoittimet myydään siinä kunnossa kuin ne verkkokaupan kuvassa näkyvät. Jokaisella myydyllä tuotteella on oma sarjanumeronsa, jolloin tarvittaessa asiakas voi olla yhteydessä suoraan myyjään, mikäli hänellä on kysyttävää tuotteen valmistusprosessiin, kuntoon, tekstityyppiin, sigileihin tms. vastaavaan liittyen. Uniikit asiakastilaustuotteet suunnitellaan yhdessä asiakkaan tarpeet huomioiden, jolloin asiakas pystyy vaikuttamaan tilaustuotteensa valmistusprosessin eri vaiheisiin yhdessä sovittujen yksityiskohtien osalta.

Asiakas ostaa aina verkkokaupan esillä olevan kuvan perusteella valitsemansa tuotteen joka on täysin yksilöllinen ja uniikki, suomalainen käsityö/taidetuote ja palautusta ei voi enää tehdä vaihtaakseen tuotteen toiseen vastaavaan, mikäli asiakas ei ole tyytyväinen tuotteen ulkonäköön. Verkkokaupan ominaisuuksista johtuen, asiakas pystyy suurentamaan tuotekuvaa yksityiskohdat tarkistaakseen ja asiakas voi aina pyytää tuotteen valmistajaa (Mijama™) toimittamaan mahdolliset lisäkuvat sähköpostitse tai puhelimitse (txt/whatsapp/telegram) tuotteesta ennen ostopäätöksen tekemistä.

Tuotteen pakataan asiakkaalle toimitettavana arvotuotteena siten, että se saapuu asiakkaalle verkkokaupan kuvan mukaisessa kunnossa. Tuotteet lähetetään asiakkaalle 7-14 arkipäivän kuluessa tuotteen tilauksesta, ellei toisin mainita tuotteen esittelytekstissä.

8

Mijama™ ei vastaa toimittajan esim. Postin/ Matkahuollon kadottamista, vahingoittuneista tai muusta syystä lähettäjälle palautuneista tuotteista.

Mijama™ ei korvaa toimittajan esim. Postin/ Matkahuollon puolelta ja toimituksen aikana aiheutuneita vahinkoja/ tuotteen häviämistä tai rikkoontumista. Tällöin ota toimittajaan suoraan itse yhteys.

9

Digitaaliset tuotteet

​Digitaaliset tuotteet toimitetaan asiakkaalle automaattilinkkinä asiakkaan maksulomakkeelle antamaan sähköposti-osoitteeseen. Digitaalisilla tuotteilla (PDF käyttäjäoppailla ja Mijama™ webinaari -nauhoitteilla) ei peruutus- ja rahanpalautus mahdollisuutta, koska digituote on heti käytettävissä. 

10

Asiakas voi tiedustella fyysisen tuotteen ostomahdollisuutta käydessään Mijama™ tiloissa  tai vastaavasti toimitusta suoraan käteen ​kotikäynnin tai hoitotila-käynnin yhteydessä. 

  • Asiakas maksaa tuotteet Mijama™ sivujen palvelutuotekortilta ennen tai jälkeen session tai paikanpäällä sessiossa maksukortilla korttipäätteeseen tai käteisellä. Jos asiakkaan kanssa sovittu maksusta jälkikäteen, hän maksaa palvelun viimeistään 22vrk kuluttua sessionsa päättymisestä tai sovitunmukaisessa aikataulussa.

Tutustu myös rekisteriselosteeseen ja vastuun rajoituksiin.
bottom of page